Τυχαίες σκέψεις καθώς ξημερώνει

Υπάρχουν στιγμές που αναρωτιέμαι αν η άποψη που ενστερνίζομαι όσο αφορά τη θρησκεία είναι υπερβολική... Είναι το ίδιο που είχε γράψει και ο Τάκης Μίχας σε ένα άρθρο του πριν μερικούς μήνες, ότι τελικά μάλλον ο Μάρξ αδίκησε το όπιο παρομοιάζοντας το με τη θρησκεία. (Αφορμή γι αυτό είναι τα λεγόμενα κάποιου ο οποίος υποστήριξε ότι αν ο Μάρξ γνώριζε την ορθοδοξία θα είχε διαφορετική γνώμη για τη θρησκεία...)

Άλλες στιγμές αναρωτιέμαι κατά πόσο είναι υπερβολική ή όχι, η πεποίθηση μου ότι οποιαδήποτε θρησκεία και ιδιαίτερα οι τρεις μονοθεϊστικές είναι ασυμβίβαστες με κάθε μορφή έρευνας. Γιατί η έρευνα βασίζεται στη λογική ενώ η θρησκεία στο παράλογο, και πέραν αυτού κάποιες θρησκείες βρίθουν αντιφάσεων οπότε η έρευνα μόνο κακό μπορεί να προκαλέσει.

Σίγουρα όμως θα υπάρξουν αυτοί, που από τις απόψεις μου αυτές θα προσβληθούν. Δικαίως ή αδίκως, νομίζω πως εγώ δεν είμαι ο καταλληλότερος για να το κρίνω αυτό.

Κάποιοι εξ' αυτών μη θέλοντας να προσβάλλουν τις πεποιθήσεις μου, ασχέτως αν εγώ άθελα μου και εξαιτίας των απόψεων μου έχω προσβάλλει ήδη της δικές τους, θα προβούν αστειευόμενοι στο χαρακτηρισμό της δικής μου αθεΐας ως “μόδας”.

Τελικά όμως το μόνο που δύναμαι να κάνω είναι να τους ζητήσω συγνώμη. Συγνώμη γιατί έχω διαμορφώσει μια άποψη διαφορετική από αυτή που έχουν.

Σχόλια

Ο χρήστης roidis είπε…
πρέπει όμως να γράφουμε τις απόψεις μας δημόσια, αν αυτό είναι δυνατόν(blogs). Ο πόλεμος των ιδεών δεν γίνεται σε επίπεδο προσωπικό π.χ. προς την μάνα μου. Παίρνει μέρος στην ολάνοιχτη αρένα της ζωής.

τι συγνώμη να ζητήσουμε και σε ποιον; στις ιδέες, ή στη μάχη;
Ο χρήστης Derevirn είπε…
Είναι συνηθισμένο φαινόμενο η άποψη των πολλών να δημιουργεί ενοχές στους "περιθωριακούς", το έχω νιώσει κι εγώ αρκετές φορές. δε νομίζω όμως οτι είναι αυτός λόγος για να ζητήσουμε συγνώμη απο κανέναν...
Ο χρήστης funEL είπε…
+nopasaran+

θα ειμαστε εδω μεχρι να γίνει τετράγωνος ο πλανήτης
Ο χρήστης ο δείμος του πολίτη είπε…
Πόσο δίκιο έχεις. Κάθε θρησκεία στηρίζεται στην παράλογη υποχρέωση της αξιωματικής πίστης χωρίς καμία λογική.
Ο χρήστης (jordan_dp) είπε…
Βασικά, η συντριπτική πλειοψηφία των θρησκειών είναι παρόμοιες. αλλάζουν μερικές λέξεις κλειδιά και τσουπ, να μια νέα θρησκεία. Ορθόδοξοι και Καθολικοί σκοτώνονται για το filioque, ενώ η βασική έννοια τοιυ Θεού στην Χριστιανοσύνη είναι "αγαπάτε αλλήλους"... Τρεχαγύρευε δηλαδή.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ελληνικός ορθογραφικός έλεγχος στο Evernote

Η εκκλησία διώκει οικολόγο διεκδικώντας χιλιάδες στρέμματα στο Ποικίλο Όρος