Κάτι δεν πάει καλά.... Σίγουρα...

Τον τελευταίο μήνα περνάω τις μέρες μου στον τόπο καταγωγής μου, μαζί με την οικογένεια μου, όμως αυτό το μήνα, δεν ήταν λίγες οι φορές που θέλησα να χτυπήσω το κεφάλι μου στον τοίχο με αυτά που ακούω και βλέπω. Από τη μία, τα περί βασκανίας (το γνωστό μάτι...)... η οποία σημειωτέον λειτουργεί και με χρόνο-καθυστέρηση (όπως τα χρηματοκιβώτια των τραπεζών), αλλά και εξ' αποστάσεως..., από την άλλη το "γεγονός", "ότι τα κόκκινα οχήματα τα πιάνουν τα μάγια ευκολότερα". Επιπλέον μια μεγάλη έλλειψη κριτικής σκέψης πάνω σε πολλά ζητήματα μια μεγάλη δόση δεισιδαιμονίας (που θα έκανε κάθε λογικό άνθρωπο να φρικάρει). Και επιπλέον ένας ρατσισμός που υποβόσκει, ένας ρατσισμός που δεν έχει καμία βάσιμη και λ0γική αιτία, καθώς και αρκετή προκατάληψη, όσον αφορά ομάδες ανθρώπων άλλων χωρών.

Και δεν είναι μόνο αυτό, είναι και η θρησκοληψία που υπάρχει... για να φανταστείτε, προ ολίγου η θεία μου πήγε στην εκκλησία για να της "διαβάσουν" το καινούργιο της αυτοκίνητο...

Βέβαια μεταξύ αυτών ίσως είναι και άλλα που δεν μου έρχονται αυτή τη στιγμή στο μυαλό... Αλλά βλέποντας αυτό που σχηματίζουν όλα αυτά τα κομμάτια με κάνει να αναρωτιέμαι και να θεωρώ περίεργο το ότι μεγάλωσα σε αυτή την οικογένεια.

Και μετά απ' όλα αυτά θεωρούν τις δικές μου πεποιθήσεις περίεργες...
Κάτι δεν πάει καλά.... Σίγουρα...

Σχόλια

Ο χρήστης ο δείμος του πολίτη είπε…
Το ίδιο παθαίνω όταν πηγάινω στο χωριό της γυνάικας μου. Εγώ αλλιώς μαθημένος και με άλλες θέσεις, κάτι με παθαίνω όταν ακούω για νηστείες ημερών και για δεισιδαιμονίες (ένα παιδάκι χάθηκε σε τροχαίο πρόσφατα, όχι επειδή ήταν άπειρο και ανήλικο, αλλά επειδή ο πατέρας του δεν πηγαίνει την Κυριακή στην εκκλησία)...

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ελληνικός ορθογραφικός έλεγχος στο Evernote

Τυχαίες σκέψεις καθώς ξημερώνει

Διάφορες Σκέψεις