Βιβλία για ανάγνωση

Αυτές τις ημέρες έκανα 2 επισκέψεις σε βιβλιοπωλείο, για να αγοράσω μερικά ακόμη βιβλία για ανάγνωση. Ένα από αυτά το είχα στο μυαλό μου από πριν. Αυτό ήταν το "Και ο άνθρωπος Έπλασε τους θεούς" του Pascal Boyer από τις εκδόσεις Βάνιας.

Κατά την διάρκεια της παραμονής μου στη γενέτειρα μου, υπήρξε μια συζήτηση, που μου κίνησε το ενδιαφέρον όσον αφορά το θέμα του Εμφυλίου, το αποτέλεσμα ήταν η αγορά του δίτομου έργου του Γ.Μαργαρίτη, "Ιστορία του ελληνικού εμφυλίου πολέμου 1946-1949" από τις εκδόσεις Βιβλιόραμα.

Κατά την αναζήτηση βιβλίων, το μάτι μου έπεσε πάνω στην πρόσφατη έκδοση από τις εκδόσεις Κάτοπτρο του βιβλίου του Richard Dawkins, "Το εγωιστικό γονίδιο".

Ένα από τα επόμενα βιβλία που μου κίνησε το ενδιαφέρον ήταν το "Κατάρρευση" του Jared Diamond από τις εκδόσεις Κάτοπτρο. Την περασμένη άνοιξη είχα διαβάσει και το "Όπλα, μικρόβια και Ατσάλι" του Diamond, το οποίο βρήκα αρκετά ενδιαφέρον.

Τέλος στην λίστα με τα βιβλία που αγόρασα είναι το "Η ευγενής μας τύφλωσις...", του Γ. Γιανουλόπουλου, από τις εκδόσεις Βιβλιόραμα.

Αυτή την περίοδο, ξεκίνησα να διαβάζω το "Και ο άνθρωπος Έπλασε τους θεούς" του Pascal Boyer αν και πρέπει να τελειώσω κάποια στιγμή και με το "Το τέλος της πίστης" του Sam Harris το οποίο έχω αφήσει στη μέση.

Σχόλια

Ο χρήστης Unknown είπε…
Kelsos,

Έχω διαβάσει όλες τις μεταφράσεις τις οποίες αναφέρεις, δηλαδή Boyer, Diamond, Dawkins και Harris, και πιστεύω ότι έχεις κάνει πολύ καλές επιλογές. Το βιβλίο του Boyer είναι ένα από τα ιδρυτικά κείμενα της γνωσιακής ανθρωπολογίας. Το βιβλίο του Diamond άλλαξε τον τρόπο με τον οποίο βλέπουμε την ιστορία, ενώ του Dawkins είναι η καλύτερη εκλαΐκευση της γενετικής που έχει γραφεί. Το βιβλίο του Harris δεν έχει τη δυναμική της Περί Θεού Αυταπάτης του Dawkins ή της Απομυθοποίησης του Dennett (by the way, αν δεν τα έχεις διαβάσει σου τα συνιστώ ενπιφύλακτα), αλλά είναι ένα ευχάριστο ανάγνωσμα.

Περιμένω τα σχόλιά σου για το βιβλίο του Boyer. Εμένα με ενθουσίασε!
Ο χρήστης (jordan_dp) είπε…
Το μοναδικό βιβλίο που προσπάθησα να διαβάσω στις διακοπές ήταν μια συλλογή ποιημάτων του Μποντλαίρ, "Τα Άνθη Του Κακού". Αισθάνθηκα πολύ βλάκας και πολύ κάφρος γιατί το μόνο που καταλάβαινα ήταν απλά ότι διάβαζα ό,τι νά'ναι. Αν αξίζει κα΄νενα από αυτά που προανέφερες, ενημέρωσε. :P
Ο χρήστης ο δείμος του πολίτη είπε…
Τον Diamond δεν τον ξέρω, αλλά το εγωιστικό γονίδιο το διάβασα και μου άρεσε πολύ. Ιδιόρυθμο, αιρετικό, αντιθρησκευτικό -όπως πάντα βέβαια ο Dawkins.
Ο χρήστης Anthony είπε…
Βλέπω όλοι ασχολούμαστε με το τρελό shopping. Εγώ είμαι του λογοτεχνικού οπότε θα μείνω μακριά από τις επιλογές σου τουλάχιστον για τώρα! Έχω πάρει και 15 βιβλία από ίντερνετ τελευταία που θα διαβάζω για πολλούς μήνες (τρελό shopping που λέγαμε). Το εγωιστικό γονίδιο άρεσε πολύ στον αδερφό μου (βιολόγος) άρα θα ναι σίγουρα καλό.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ελληνικός ορθογραφικός έλεγχος στο Evernote

Τυχαίες σκέψεις καθώς ξημερώνει

Διάφορες Σκέψεις